Blog-arkiv

torsdag den 5. januar 2012

Gave til Emily

Min veninde Emily holder en Pigeaften.
Så jeg synes da hun skal have en gave :)
Selve gaven består af nogle søde øreringe, fra Pilgrim! Da der var udsalg, købe jeg også lige et par små søde Bronze hjerter, (med små diamanter) til mig selv :3

Det er indpakningen, som jeg er stolt over. For jeg havde bare købt nogle billige ting i Søstrene Grene, som de havde lavet til Scrapbooking, kort, o.s.v! Og det der er kommet ud af:
-Pilgrims gaveæske (Fås gratis når du køber en ting
-"Navneskilt" fra Søstrene Grene
Endnu søde ting fra Søstrene Grene.
Her er det nogle Stofklistermærker,
med sød skrift på!
Jeg har købt begge ting i Søstrene Grene
i Hillerød ;)
-Gave-Stjerne/Gave-Rose
-Farvet papir
-Gave papir

Søde navneskilte, fra Søstrene Grene :)
Sødt brev med 2 huller, til guld Gavepapir.
Bagpå er der lige lidt krøl, fra Gavepapiret.
Gaven, og Brevet ned i :)

Før
Efter

Håber i fik lidt inspiration, til lidt kreativt :] og god Weekend!

----Sophie----

Ingen kommentarer:

Send en kommentar