Blog-arkiv

søndag den 8. januar 2012

Tøj :]

Så, nu skal man da også lige selv have sådan en pels vest som alle render rundt med.
Men jeg kan bare overhovedet ikke finde den rette vest! Enten er den for mørk, for lys, for tyk, o.s.v :/
Men jeg har da fundet andre ting til sættet, som i bare SKAL se. (Så kan i måske hjælpe mig med at finde den rette vest) ligesom et program jeg ser på TLC der hedder say yes to the dress. Der handler om piger der skal finde den rette Brudekjole, til deres bryllup. Mener jeg at ligesom med bare et stykke tøj, skal man spørge sig selv: is this the (fx. bluse) Så er man helt sikker på at det man køber, vil man faktisk også bruge! Så den betode bruger jeg altså :)
når lad os se på mine idéer til sættet:

-Tyrkis bluse (kan ikke lige finde billede!)
-Pels vest (kan ikke finde den!)

-Pels pandebånd
-Og til sidst havde jeg forstillet mig en ugle halskæde i en varm brun farve! Jeg har selv en farverig ugle halskæde, men det er vinter så jeg ønsker mig sådan en lidt mindre og sjovere en den her som jeg har i forvejen:

Det ønsker man sig her om vinteren, hvad med jer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar