Blog-arkiv

onsdag den 4. januar 2012

Scrapbooking!

Det er skolestart imorgen (for mig og min skole!) men i skulle da ikke blive snydt af et indlæg! Så her kommer det så :3
Min Scrapbogside og Marco (min kat) jeg har d.s.v ikke farveprinter, så det blev sort, hvid...
Jeg havde brugt en masse pynt, både lidt vintage, og farverigt.
http://www.love2scrap.dk/ er en ret god hjemmeside, at købe ting. http://www.scrapsisters.dk/magasinet/ er en god side at få inspiration, og andre ting. og til sidst http://picturingtheworld.dk/index.php er en blanding af begge hjemmesider.
Jeg kommer til at skrive en masse flere ting om Scrapbooking senere, men det her var bare lige en "start".
Her kommer billederne af "Marco-Siderne"


Okay lidt overdrevet - Jeg indrømmer :/
Boksen til venstre: Kære Marco
"Skøre kat"
Du er altid ude på et eller andet, som vi nogle gange bliver ret sure over.
Men du vil altid blive elsket med et suk, og en grinene replik fra "Katte folkene"
"Skøre kat"

Boksen til højre (som høre sammen med teksten, du er altid ude på et eller andet):
Marco tanker: bide i det sjove legetøj på hendes hoved (mit hår)

Så har jeg brugt en klæbepude/3D pude under den der katteskål.
Det tråd i midten af de to bokse, er bare noget tråd jeg har syet sammen.
Fra den ene boks til den anden.
Taleboble: Er jeg ikke bare skøn?
Taleboble: Gad vide om mus kan flyve?..
Taleboble: Fiske klistermærke!
Lidt Vintage stil :]
Jeg har bare syet en passende farve til bladene i mønsteret! 
Læg mærke til: Den "svømmende" fisk, hen over R'et.
Og de farverige bobler op af 3D billederne! (som jeg også bare har brugt klæbepuder til) 
Og til sidst lidt en sløjfe af det resterende tråd, noget hjemmelavet fiskemønster, og nogle potte klistermærker :3
Undskyld dårlige billeder...
Mere om Scrapbooking kommer!
Layout: Rodet og skørt :3

----Sophie----   
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar