Blog-arkiv

onsdag den 28. december 2011

Tur til KBH :)

Ja... så var man lige til københavn idag :D
var først inde på statens museum for kunst. Der var en masse smukke billeder, og selv i ca. 1500-tallet malede de skygger! er nemlig selv facineret af tegning/maling med brug af naturens lys og skygger. Tegner selv lys og skygger på topmodel, og lidt på fritegning.

 

Bagefter var jeg inde i torvhallen, der var ret meget stress, og næsten ingen pladser man kunne sidde på, på de forskellige små butikker, caféer, og resturanter.

Cupcakes :3
Når men var lige forbi Agnes Cupcake, og de havde nogle fine, og enkle cupcake (kvalitets cupcakes). Jeg vil gerne være konditor som stor, så det var en sjov oplevelse at komme fordi sådan et "konditori". Jeg købte 2 cupcakes, den ene var en choko-variant og den anden vanilie/jordbær-variant (kan ikke huske præcist hvad de hedder)


Synes det var meget sjovt for lidt tid siden så jeg Anne-mad i New York. Og der besøgte hun en af New Yorks mest populære cupcakes caféer. Og der hed de forskellige cupcakes noget med: Van/Van, Chok/Van, Van/Chok. så fx. en cupcake med vanilie muffin, og chokolade frosting hed Van/Chok!
Imorgen skal jeg selv lave cupcakes som jeg selv finder på, overvejer at lave en der hedder Marco (min kat, som er sort og hvid) som så har noget frosting med hvid chokolade, og muffin med meget mørk chokolade!

---- Sophie ----

Ingen kommentarer:

Send en kommentar